Produkt dodany do koszyka
Zwroty
- Masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny.
- O dacie zwrotu decyduje, dzień nadania paczki.
- Zwrot lub wymianę należy zgłosić poprzez konto klienta, które jest powiązane z zamówieniem. Po zgłoszeniu otrzymasz adres na który należy zwrócić produkt. Klienci, którzy dokonali zakupu jako gość bez konta klienta proszeni są o zgłoszenie zwrotu na maila [email protected]. Nastepnie zostanie utworzone zgłoszenie zwrotu w naszym systemie.
- Obsługa zwrotu odbywa się wyłącznie poprzez konto klienta, gdzie dostępny jest chat w celach korespondencyjnych.
- Produkt w stanie nienaruszonym powinien zostać odesłany na adres podany w zgłoszeniu zwrotu na koncie klienta.
- Nie odbieramy awizowanych paczek z Poczty Polskiej. Sugerujemy wysyłkę kurierem.
- Paczki odsyłane na adres siedziby Streetness mogą być nie przyjęte, gdyż nie jest to adres do zwrotów.
- Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania paczki zwrotnej i weryfikacji produktów (zwrócone produkt nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać etykiety i oryginalne opakowanie).