Zwroty

  • Masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny.
  • O dacie zwrotu decyduje, dzień nadania paczki.
  • Zwrot lub wymianę należy zgłosić poprzez konto klienta, które jest powiązane z zamówieniem. Po zgłoszeniu otrzymasz adres na który należy zwrócić produkt. Klienci, którzy dokonali zakupu jako gość bez konta klienta proszeni są o zgłoszenie zwrotu na maila zwroty@streetness.pl. Nastepnie zostanie utworzone zgłoszenie zwrotu w naszym systemie.
  • Obsługa zwrotu odbywa się wyłącznie poprzez konto klienta, gdzie dostępny jest chat w celach korespondencyjnych.
  • Produkt w stanie nienaruszonym powinien zostać odesłany na adres podany w zgłoszeniu zwrotu na koncie klienta.
  • Nie odbieramy awizowanych paczek z Poczty Polskiej. Sugerujemy wysyłkę kurierem.
  • Paczki odsyłane na adres siedziby Streetness mogą być nie przyjęte, gdyż nie jest to adres do zwrotów.
  • Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania paczki zwrotnej i weryfikacji produktów (zwrócone produkt nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać etykiety i oryginalne opakowanie).
To Top